חברה לפיקוח בנייה

חברה לפיקוח בניה

חברה מקצועית לפיקוח בניה וניהול פרויקטים

אמיר ארליך חברה לפיקוח בניה בעלת היכרות רבה וידע מעמיק בענף הבניה. אנו מספקים שירותי פיקוח בניה וניהול פרויקטים של בניה במגזר הפרטי ומעניקים ללקוחותינו את השירות האדיב והמקצועי ביותר תוך ירידה לפרטים הקטנים ומחויבות ליישומה החלק של תכנית הבניה בשטח.

חברה לפיקוח בניה

שירותי חברה לפיקוח בניה

במסגרת שירותי החברה לקוחותינו נהנים מליווי צמוד וסיוע מקיף בשלל המהלכים והשלבים שמרכיבים את תהליך בניית הבית. אמיר ארליך מפקח בניה עתיר ניסיון בתחום פיקוח בניה מציע טיפול מקצועי וייעוץ עוד בשלבים הראשונים של הפרויקט.

לאחר קבלת ההיתר הבניה, מגיע שלב בחירת הגורמים שיהיו מעורים בתהליך. אלו הם מהנדסי בניין, אדריכלים, מעצבים וגם קבלנים הממונים על העובדים בתחומים השונים (קבלני שלד, קבלני חשמל, קבלני בניין, קבלני צנרת, קבלני וצבע). אמיר ארליך מדריך ומייעץ בבחירת הגורמים המקצועיים והאמינים ביותר שיוכלו לבצע את העבודה בצורה טובה, תוך הקפדה על איכות ועמידה בלוחות זמנים ומסגרת תקציבית שנקבעה בתוכנית.

ניהול ותיאום פרויקטים בין הגורמים זאת מומחיותנו. תיאום בין הגורמים הרבים שמבצעים את הבניה בשטח קריטי ביותר להצלחתו של הפרויקט. על מנת שגורמים אלו יפעלו בצוותא, חברה לפיקוח בניה אמיר ארליך מנהלת את מהלך הבניה ומתאמת בין הקבלנים, קבלני המשנה והעובדים.

אמיר ארליך חברה לפיקוח בניה היא העיניים שלכם בשטח. פיקוח על איכות הבניה, הבטחת האיכות של חומרי הבניה ובקרה על טיב ביצוע של העבודות במטרה לשלול ליקויי בניה – כל אלו נעשים ביעילות על ידנו. שלילת ליקויי בניה ומניעתם מראש חוסכת בתיקונים מיותרים והוצאות כספיות נוספות. כמו כן, במידה ובכל זאת נגרמו ליקויים, חברה לפיקוח בניה פרטית אחראית לוודא כי הקבלן האחראי על התחום יטפל בבעיה ויפתור אותה בהקדם האפשרי.

חברה לפיקוח בניה מלווה את הפרויקט מראשיתו ועד הגמר

אנו חברה לפיקוח בניה עם מחויבות גבוהה ללקוח. אמיר ארליך מפקח בניה מדווח לכם באופן שוטף על מהלך עבודות, קצב ההתקדמות ומצב התקציב.

מטרתנו להיות יד ימינכם התהליך הלא פשוט של בנית בית ולחסוך לכם בעלויות וכאב ראש מיותרים!

אמיר ארליך חברה לפיקוח בניה עמכם מהתחלה ועד הסוף – כל מה שנותר לכם הוא לקבל מפתח ולהיכנס לביתכם החדש!

לפרטים נוספים צרו קשר עם חברה לפיקוח בניה אמיר ארליך – 052-2477004